Період проведення:
01/03/2022 - 31/08/2023
Умови: "Підключення в приватному секторі всього за 1 грн."
Оптоволоконний Інтернет від ДОМОНЕТ на швидкості до 1 Гбіт/с який зарезервований від відключень електроенергії у приватному секторі тепер можливо підключити всього за 1 грн. Відповідь на технічну можливість підключення можуть надати тільки співробітники абонентського відділу після оформлення заявки.
Детальні умови:
- Вартість підключення оптоволоконного інтернету в приватному секторі по Акції - 1 грн. (звичайна вартість — 750 грн.)
- Акційні умови застосовуються до будь-якого доступного тарифу ДОМОНЕТ для приватного сектору.
- Для активації акції необхідно зробити одноразовий платіж у вигляді передоплати за 3 (ТРИ) місяці (зараховується на особовий рахунок і списується як абонентська плата).
- Акція сумісна з акцією "Запрошуй друзів" або "Легкий перехід", за умови внесення передоплати на 4 місяці
- Акція не сумісна з "Тарифом Турбота" та іншими нестандартними тарифами
Що входить в послугу підключення оптоволоконної мережі ДОМОНЕТ за 1 грн:
- Прокладання до 200 м оптичної лінії по опорах від найближчої розподільної точки провайдера. Понад 200 м ціна за додатковий метраж — 10 грн./м.
- Прокладання до 30 м лінії по території Абонента від найближчої опори й кріплення кабелю до будинку.
- Буріння одного отвору для проведення кабелю у будинок.
- 20 метрів UTP кабелю в межах будинку без переміщення меблів
- Базові налаштування Інтернет на одному ПК, підключеного безпосередньо кабелем.
Додатково: -
Монтаж оптичного боксу FOB на опорі при необхідності з'єднання з раніше прокладеною оптоволоконною лінією
-
Установка в приміщенні житлового будинку абонентського термінала ONU BDCOM * в оренду за 5 грн./міс.
* Абонентський термінал ONU BDCOM — електронний пристрій, який має оптичний порт для підключення оптоволоконного кабелю і порт Ethernet для підключення кабелю UTP (вита пара).
Додаткові послуги, що не входять до умов Акції, сплачуються окремо
Як проходить процес підключення?
1. Перевірка технічної можливості
Відповідь на технічну можливість підключення можуть надати тільки співробітники абонентського відділу після оформлення заявки на сайті, або за телефоном Абонентського відділу.
2. Внесення передоплати
Після підтвердження співробітниками Абонентського відділу наявності технічної можливості (наявності обладнання, мережі та вільних оптичних портів Провайдера ДОМОНЕТ на місцевості де знаходиться приватний будинок Абонента), Абоненту створюється обліковий запис та особистий кабінет. Не пізніше, ніж за 8 годин до часу підключення, Абонент вносить оплату, що складається із разової оплати за підключення та необхідної передоплати згідно обраного тарифного плану та Акції.
3. Приїзд майстра та підключення до мережі Інтернет/ДОМОНЕТ
Майстер виконує комплекс дій Провайдера, що полягає у прокладанні мережевого кабелю від обладнання Провайдера до приміщення Абонента, надання Абоненту мережевого кабелю довжиною до 20 м, для самостійного прокладання по приміщенню Абонентом, надання Абоненту одного порту в обладнанні Провайдера.
У випадку, якщо можливість виконати підключення до мережі Інтернет/ДОМОНЕТ на цьому етапі відсутня, Договір вважається не укладеним, та Провайдер повертає передплачені Абонентом кошти у встановленому чинним законодавством порядку.
Тримаймось разом! Слава Україні
Пропозиція дійсна для:
Нових користувачів
Приватного сектору
Населені пункти, в яких діє пропозиція:
Інші акції
Заощаджуйте